Friday

Jelez ke x Jelez nie? XD

iye iye setiap kali aq nmpk org berkapel pegang tngn, berdua-duaan, g dating sana sini ada lah jugak rasa jelez xp cikit (cikit!) je. Bukannyanya aku x pernah kapel, PERNAH! tapi kita (aku) breakup the nxt day b'coz aku x biasa, I've learn my lesson:-

1* no dating2 with org yg BOSSY!
2* Jgn terus kata ye kenal ngan die dulu
3* itu je kot

Anyway aku breakup ngan si die tu pun bukannya disebabkan die BOSSY JE, tapi die tu TELALU ROMANTIC, ngan syg2 die pastu dgn bahasa kapel die (sy n awk), dgn tag tag tu... WEK!
Xp bukan tu je aku sebenarnya ada lah suka ngan laki nie, but after tuday aku dh 100% off die ( die terlalu... umm... poyo? XD) baek orgnya tapi hmm camne nk kata ye?

so yeah skrg aku single n NOT AVAILABLE! nmpk Single is my name ;)

No comments:

Post a Comment